søndag 28. februar 2010

En tid for nr 100


Dette er faktisk mitt innlegg nr 100!



Vil bare vise dere de finene bildene jeg laget i går.


Veldig enkelt og veldig billig!


Jeg hadde kjøpt en blokk med Tilda Papir på Panduro tidligere, og i går kjøpte jeg 3 stk paspotour hos Nille til en billig penge. Jeg fikk faktisk 3 stk til under 40 kr, mens 1 stk kostet 50 kr på fotobutikken. Rammene hadde jeg fra før av, så da var det bare til å sette i gang. Synes at disse motivene skaper en ekstra vårstemning på kjøkkenet.

I går kjøpte jeg meg en ny pult, slik at jeg endelig kunne få mitt eget syrom. Men prinsessen hadde så lyst på den nye pulten, så det endte med at vi byttet. Så for å få plass til denne pulten, måtte vi ommøblere hele rommet hennes. Så mye styr for en ny pult, men nå er både mor og datter fornøyd. Gleder meg til å ta syrommet mitt i bruk, det er mindre tiltak å begynne på noe når symaskinen står fremme og alt ligger klart.

Ha en fin søndag alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder og en god ide.
    Godt å kunne ha symaskinen fremme.Det er bare å slå av og lukke døren.Mye letter å gå til og fra.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer med innlegg nr. 100! Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  3. Så fine de blev! Du er kjempe flink! Så koselig med ny pult så du kan sy for fullt :0)
    Ny Tilda på min blogg nå! Det tar utrolig lang tid og göre disse damer men det er veldig göy og så blir de så söte.
    Kos kos til deg! Og foresten gratulerer med 100 inlegg!

    SvarSlett
  4. Hei vennen,
    Tusen takk for alle gode ord fra deg, setter jeg stor pris på!
    Og hvilken kreativ helg du har hatt! Kjempefine bilder du har laget... Grattis med nytt syrom jeg øøønsker meg så:)
    Ha en fi kveld.
    Klem Tonje♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer med innlegg nr. 100!

    Nydelige bilder du har laget - enkelt og dekorativt:-) Og gjett om jeg misunner deg eget syrom... Heldige du!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så smart ide! Masse herlig farge og fine mønstre til få kroner. det liker jeg :))
    Og gratulerer med innlegg nr. 100 :)
    Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...