onsdag 10. februar 2010

En tid for loppis



Må bare vise et bilde av de fine krusene jeg kjøpte på en ny bruktbutikk på Danmarksplass. Synes at de bringer litt vårstemning inn på kjøkkenet.



Og så passet de jo fint sammen med Tildaboksene mine.



Denne fiskeøsen var det eneste jeg kjøpte på Fretex i helgen, så det var ikke mye å skryte av. Men jeg kan jo ikke være like heldig hver gang jeg er innom der, men det er sjeldent at jeg går derfra tomhendt. (PS! Legg merke til det krøllete kjøkkenhåndkleet, jeg stryker ikke mer enn det jeg akkurat må)

I kveld skal symaskinen få fri, for nå skal jeg fortsette på skjerfet til prinsessen.

Ha en finfin lillelørdag!

9 kommentarer:

  1. Kjempe fine krus!
    Og jeg synes det er godt å se at det ikke bare er jeg som ikke stryker kjøkkenhåndklærene... men jeg kan innrømme at jeg har gjort det noen ganger..

    God kveld!

    SvarSlett
  2. God kveld til deg.

    Koselige krus du har funnet.
    Fiskespaden var også flott.
    Må ha en Fretex tur på lørdag tror jeg.

    Ha en fin kveld

    klem

    SvarSlett
  3. det er godt å høre at det ikke er bare meg som ikke stryker ALT! heheh du har en flott blogg!

    SvarSlett
  4. Herlig å se at det er andre også som ikke er overivrig med strykingen. Selv stryker jeg stort sett tekstilbilder....

    Koselige kopper du har fått tak i:-) Matchet jo så fint oppå hyllen. Gleder meg til loppemarkedsesongen er i gang. Har ikke funnet noe på Fretex de siste gangene jeg har vært der heller.

    Er spent på skjerfet:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Stryking er ikke min favoritt-syssel heller. Bortkastet tid. Men må man så må man. Nytter ikke å komme med krøllete bunadskjorte.

    Flotte kopper...hvor på Danmarksplass ligger den bruktbutikken sa du??

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Likte også den i Lagunen bedre før. Har vært på Fretex i Åsane noen ganger, men det begynner å bli en stund siden nå. Bokhyllen jeg har i stuen har jeg kjøpt der. Og på Fretex i Harstad pleier jeg å finne mye fint. Ikke så mange som går der. Reiser til Harstad minst en gang i året, så da blir det noen turer på Fretex med svigermor:-)

    Burde jo tatt en tur på Fretex på Midttun. Glemmer liksom av den butikken der. De har av og til en del fine tekstiler.

    Klem

    SvarSlett
  7. Godt og se at det ikke bare er jeg som ikke stryker:))))))))

    SvarSlett
  8. Nydelige kopper du har fått tak i. Det er så gøy med farger.

    Stryking? Slapp av. Det er mange som faller inn under gruppen "ikke-strykere". Jeg stryker MINST mulig og lever godt med det.

    Astrid

    SvarSlett
  9. Gøy med fornyelse på hylla:))
    Ser du har vært litt uheldig med hortensiaen din, du må ikke ta skrekken;)
    Men det kan jo se ut som den har frosset?? Er det en mulighet?
    De er SÅ fine! Men greiere å holde utendørs når den tid kommer..

    Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...