fredag 5. februar 2010

En tid for kreativitet


I helgen er planen å få laget noen puter, noe som jeg aldri har gjort før. Så det blir spennende å se om jeg får det til. Strykemerkene som jeg vant på bloggen til Hilde har endelig kommet i posten, så planen er å bruke disse på putene. Jeg vet ikke hvordan det gjøres, så kom gjerne med noen gode råd og tips.



Dette fine syskrinet og de nydelige blondene kjøpte jeg på Kremmerhuset forrige helg. En hver "sydame" må jo ha orden i sysakene sine, ikke sant?

Når jeg kom hjem fra jobb i dag, hadde mannen i huset både støvsuget og laget middag, så nå kan helgefreden senke seg. Snart er det både Gullfisken og Grand Prix, så da blir det et øye på TVen og et øye på heklearbeidet.

Ha en fin fredag alle sammen! Klem

8 kommentarer:

  1. Kanskje jeg må ha meg en tur til kremmerhuset.Boksen var nydelig fin.
    Ha en fin fredags kveld.

    klem

    SvarSlett
  2. Kremmerhuset kaller på meg også....kikket så vidt inn der herom dagen og mye kunne passe i heimen:-)

    God fredag!

    SvarSlett
  3. Kjempefin boks og nydelige blonder! Kjøpte faktisk sånne blonder på First Floor, og lurte på hvor jeg kunne få tak i mer. Supert at de har de på Kremmerhuset.

    Gleder meg til å se putene dine! Blir sikkert kjempeflotte med strykemerker! Det er litt forskjell på framgangsmåte for strykemerker, for noen skal rives av mens de er varme, mens noen må du vente til de er kalde. Så det er kanskje best å spørre Hilde?

    Kan jeg sende deg prisliste på tekstilbilder på mail?

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefinn boks, fint bilde av den også!!
    God helg.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Det var rart at bloggen din ble forandret. Jeg limte inn koden og så vidt jeg kan se på bloggen min syns den ikke i det hele tatt.
    Du får en egen side på google der du logger deg inn og ser all aktivitet.
    Håper du får det til. Det tar 24 timer før du ser den første rapporten

    SvarSlett
  6. Hei vennen!
    SÅ skjønn boks! Jeg skal LOVE deg at hvis du fortsetter å sy, må du ha 30 sånne...hihi... Gleder meg til å se hva du lager! Som Barbro sier, er det litt forskjellig fremgangmåte på strykemerkene, men det er veldig enkelt uansett!:) Vi har hentet sudhi fra Sumo i dag og deler tar et glass rødvin til. Nå er det film snart:) Håper dere også koser dere! Klem H

    SvarSlett
  7. Det var sannelig en skjønn boks.

    Har vært innom bloggen din før, men nå lover jeg å gjøre det oftere. Derfor legger jeg til blogglisten min og håper dermed at jeg har funnet en ny bloggevenn.

    Astrid

    SvarSlett
  8. Du fikk med deg at du fikk awarden av meg sant?..
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...