søndag 7. februar 2010

En tid for gode venner



Jeg fikk den fineste awarden fra
Forever Love i går,
og jeg vil bare si tusen takk Tonje.
Jeg setter utrolig stor pris på det og jeg er glad jeg har funnet en så god bloggvenninne som deg.

Jeg vil gjerne gi denne videre til 5 flotte damer, som har blogger jeg besøker daglig. Dere velger selv om dere vil gi denne videre til 5 andre flotte blogger.

Det er selvfølgelig mange andre som fortjener denne oppmerksomheten, så egentlig vil jeg gi en rose til dere alle sammen!

Ha en fin dag alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med awarden! :)

    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med den flotte awarden - og tusen takk for at du deler den med meg:-) Kjempestas! Setter STOR pris på det.

    Sender deg mail seinere i dag med prisliste.

    Skal i Åpen hall på Sandsli nå:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den flotte awarden du har fått♥
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye den var du verd! Hvordan går det med syinga? Håper det går bra og gleder meg till og se hvordan det ble.
    Klem klem!

    SvarSlett
  5. Det var en skikkelig fin award - gratulerer!

    Tenker de er glade de som har fått den fra deg.

    Ha en fortsatt fin søndag.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Grattis med award og tuuusen takk for at du gir den videre til meg! Du er så skjønne atte! Håpe det går ba med syingen der inne:) Klem H

    SvarSlett
  7. Nei,men! Så hyggelig at du tenker akkurat på meg! Tusen tusen takk! Eller, en tid for takknemlighet, som du nok ville ha sagt...;)
    Uansett, du gjorde meg glad - ha en super kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...