onsdag 24. februar 2010

En tid for fristelser


Jeg var hos kiropraktoren i går, og ingenting er bedre enn å få nakken "på plass igjen". Ulempen er at kiropraktoren holder til å samme sted som Berthas Oldebarn, og da må jeg selvfølgelig innom for å se på alle de fine Green Gate tingene de har der.


Og i går falt jeg for jeg de fine brikkene, som egentlig er til brødkurver. Men siden de er så pass stor, så kan de fint brukes til en liten duk.




Og jeg kunne selvfølgelig ikke nøye meg med bare en, så begge disse to fikk være med hjem i går. Den blå skal være på kjøkkenet, mens den brune skal få plass på salongbordet i stuen. Den passer til den brune Green Gate puten jeg kjøpte tidligere, så jeg hadde jo egentlig ikke noe valg.

Her i Bergen har det kommet minst 20 cm med snø i dag, så dette blir nok en innekveld. Har en plan om å få laget ferdig skjerfet ferdig i kveld, så jeg er spent på se resultatet.

Ha en fin lillelørdag !


5 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din har blitt! Likte fornyelsen veldig godt. Kjempefin header, og så gjør det seg veldig med hvit bakgrunn.

    Det er lett å la seg friste hos Berthas oldebarn:-) Skjønne brikker du har funnet.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det er mange fristelser i den butikken,lenge siden jeg har vært der så jeg må vel snart ta turen.Fine ting du har kjøpt.
    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Av og til så tenker jeg at det nok er lurt at jeg ikke bor i by. Så slipper jeg alle fristelsene :) Men så var det jo alle nettbutikkene da.... Sukk... :)
    Nydelig brikker.

    SvarSlett
  4. Har aldri vært i den butikken, men blir visst nødt til å ta en tur snart:-)

    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Jeg blir også fristet til å besøke Berthas Oldebarn når jeg reiser vestover....Herlige brikker!
    Det er alltid en tid for fristelser, synes jeg...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...