fredag 12. februar 2010

En tid for festligheter


I morgen reiser jeg til Voss med jobben, og der skal vi bo på Fleischer Hotell til søndag. Vi skal ha teambuilding med uteaktiviteter, afterski og festmiddag, så jeg fryker at søndagen kan bli hard. Men det hører (dessverre) gjerne med etter en kveld med festligheter.



Så jeg burde egentlig ha pakket akkurat, men det er så utrolig kjedelig. Men siden bussen går i morgen kl 10, så må det gjøres i kveld.




Derfor blir det bare"pausebilder" i bloggen denne gangen.

Disse bildene er tatt fra Fløien i fjor vinter, og som dere ser så er hele byen dekket av et lavt skydekke.





Med da vi kom tilbake etter en tur inn til Brushytten, var skydekket borte og verdens fineste by kunne nok en gang vise seg fram i sin prakt.

Ha en fin helg alle sammen!
Klem

8 kommentarer:

  1. Kos deg masse i helgen! Høres ut som en kjekk lørdag ihvertfall:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Akk, for en vakker by vi bor i! Høres gøy ut med teambuilding/partai på Voss, kos deg masse! Klem H

    SvarSlett
  3. Supre bilder! Ønsker deg en skikkelig gøyal helg, håper du har spreke kollegaer som kan lage liv. :-)

    SvarSlett
  4. Så göy det höres ut! Kos deg og ha det riktig göy.
    Fine bilder var det også.
    Varm klem til deg fra meg!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fin arbeidshelg. Skulle gjerne besøkt Bergen en gang :)

    SvarSlett
  6. Håper du får en fantastisk fest på Fleischer. Det er et kjempeflott hotell.

    Flotte bilder fra Bergen. Byen er vakker, den.

    Blir spennende å høre hvordan festen har gått.

    Astrid

    SvarSlett
  7. Sissel! Gå inn og se på min blogg, där finns en overaskelse. Klem klem

    SvarSlett
  8. Hei!
    Gratulerer med dagen.
    Håper du har hatt en knall helg:)
    GLemte å svare, men Emilie er 13 mnd.
    Ha en fin start på uken!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...