torsdag 25. februar 2010

En tid for enda mer kultur


I kveld skal jeg igjen på teateret og denne gangen skal jeg se Company. Som dere ser så har oppsettingen fått gode kritikker, så dette gleder jeg meg veldig til.

Jeg er så glad for at jeg spanderte på meg det årskortet, for jeg får jo nå mulighet til å se alt som blir satt opp på Den Nationale Scene. Vel, muligheten har jo alltid vært der, men det har liksom ikke blitt prioritert. Men dette skal innføres som en tradisjon, jeg kan allerede nå si at jeg ønsker meg årskort for 2011 til jul (hint, hint!)

I kveld har jeg byttet ut venninnene mine med en "kavaler". Jeg skal se stykket sammen med en kamerat, som jeg ikke har sett på over et år. Regner med at vi avslutter kvelden med et glass av et eller annet slag, det er jo tross alt helg i morgen.

Håper at dere andre også får en fin dag og kveld!

6 kommentarer:

  1. Heldige deg. I studietiden da jeg bodde i Trondheim, så jeg masse teater. Savner det og en god kine her ute på landet :)
    Ha en trivelig teaterkveld :)

    SvarSlett
  2. Blir litt misunnelig.... Så heldig du er. Tenk bare det å få gå til byen uten unger. For en drøm...

    Kos deg masse i kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kos deg masse!! Misunner deg det kortet og muligheten!

    SvarSlett
  4. Å så koselig! Nyt av kvellen käre du.
    Når det gelder og göre Tilda figurer så er det ikke så vanskelig så det klarer du fint. Jeg skulle rekomendere deg og köpe en av bökene der finns mange fine mönster. Du kan også bestille en ferdig pakke med allt du behöver til og göre en Tilda. Det er bare og kaste seg i det. Klem klem

    SvarSlett
  5. Ha en hyggelig teaterkveld! :)

    SvarSlett
  6. Det var et bra stykke ja....

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...