tirsdag 23. februar 2010

En tid for brødbaking


Det er ikke alltid at det er de mest fancy kokebøkene som er de beste.


Jeg har funnet en oppskrift i denne boken som jeg bruker "ofte".


Dette brødet er så utrolig enkelt å lage



og så smaker det utrolig godt også.



Og så putter jeg masse solsikkekjerner oppi også slik at det blir veldig sunt også.



Og når jeg får det til å heve skikkelig blir det noen gode "skiver" ut av det.



Prinsessen ble i hvert fall glad når hun kom hjem fra svømmingen og kjente lukten av nybakt brød i huset. Får en sånn "skikkelig-god-mor-følelse" da ja.

Nå skal jeg begynne på monteringen av skjerfet til prinsessen, så får vi se hvor langt vi kommer i kveld. Bilder kommer når det er ferdig selvfølgelig.

Fortsatt god kveld!

5 kommentarer:

  1. De så både solide og gode ut de skivene.

    Ser heldigvis at du setter orde ofte i gåsøyne. Da kan den enkelte tolke det selv.

    Ha en fin OL-kveld med hjemmebakt brød.

    Klem

    SvarSlett
  2. Mmmmm. Det brødet ser virkelig godt ut :)

    SvarSlett
  3. Ser herlig ut! Ingenting er vel som lukten og smaken av nybakt gjærbakst:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ser super gott ut. Tildan är halv ferdig og höna er ferdig så den kommer det bilde på i morgen. Klem til deg!

    SvarSlett
  5. Eg finn alltid dei gode oppskriftene i gamle gode kokebøker :) Hørrtes deiligt ut med nysteikt brød <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...