lørdag 20. februar 2010

En tid for bloggehjelp!!!


Til alle dere flinke bloggedamer der ute!

Noen som vet hvordan jeg får endret farge på headeren? Jeg vil så gjerne ha bort den lyseblå rammen rundt, men finner ikke ut hvor dette kan gjøres. Tror jeg har vært inne på de stedene hvor man kan endre farger og oppsett, men har ikke klart å få det til ennå.

Så jeg ville bli glad hvis noen kunne komme med noen gode tips og råd!

Ellers vil bare si at formen er mye bedre i dag, så tusen takk for alle gode og varme tanker!!

Ha en fin lørdag, mine venner!

4 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Send meg en mail med de tre bildene, så skal jeg ordne det:) Godt å høre at du er bedre! Klem H

    SvarSlett
  2. Se, der ordnet det seg! Så bra!

    Godt at formen er bedre:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ser du allerede har fått hjelp, men jeg hadde nok ikke kunnet bidra med noe. Er glad jeg kan det jeg kan. Ser selvfølgelig hvor spenstig dere andre fikser bloggene, men jeg ligger vel i det store og hele en generasjon foran dere.

    Min sønn fyller 37 år i dag. Hvor er tiden blitt av?

    Flott at formen er bedre.

    Astrid

    SvarSlett
  4. Hei,
    dersom det er ramma rundt headeren du vil ha bort, er det den som heiter KANTFARGE inne på SKRIFT OG FARGE. Dersom du gjer den kvit, "forsvinn" den. Men... då vil også rammene rundt resten av bileta i bloggen forsvinne.

    Fin blogg, forresten! ; )

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...