onsdag 17. februar 2010

(Alltid) En tid for shopping



I går oppdaget jeg (dessverre) at
Lobelia skulle ha salg på en rekke varer, og hvem kan motta en slik fristelse? Ikke jeg i hvert fall, jeg som tydeligvis er proppet med både shopping-gener og andre ulumskheter. Så nå gjaldt det bare å klare og begrense seg...

Jeg falt for denne fine trekassen, som sikkert egner seg fin til oppbevaring av trådsneller, blonder og andre syting. Og siden jeg har en drøm å bli en flink sydame, så er det viktig å ha utstyret i orden.

Kjøpte også en fin stoffengel, men den har jeg ikke bilde av. For når jeg gikk i nettbutikken igjen, så var den borte fra listen. Så det betyr nok at jeg fikk den siste, ergo tydeligvis et godt kjøp. (Det er i hvert fall det jeg prøver å overbevise meg om..)

PS! Astrid, jeg hadde en shoppingfri dag i går, så da kan jeg vel ha god samvittighet i dag...

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Hei vennen.
    er så mye spørsmål at jeg ikke husker alle desverre, så bare spør om igjen om jeg glemmer.
    Jeg har kjøpt dem på stoff & Stil men tror de har på de fleste hobby forretninger.
    Ha en fin dag!

    Klem fra tonje

    SvarSlett
  2. Maling, en liten svamp til å trykke med og sjablong alt på stoff & stil ja:)

    SvarSlett
  3. Ja, shopping er skummelt herlig. Jeg falt veldig for tunikaen på Susans side. Men etter et tannlegebesøk i dag, tror jeg nok at jeg må styre unna shopping ei stund. Sukk...

    SvarSlett
  4. Shopping er toppen jeg håller med deg ;0)
    Fine saker du har kjöpt! Sjelv venter jeg på en pakke med masse saker fra Panduro, skal bli så spennende!
    Foresten har sett att du var en av de 3 som vant min Pay it forward? Maila meg din adresse så kommer det noe fint på posten till deg. Stor klem fra Rachel

    SvarSlett
  5. Shopping gjør farlig godt.

    Jeg har bare shoppet mat i dag, men jeg har fått avgårde en kjempelang bestillingsliste til Panduro Hobby, og det kan også være en farlig form for handel.

    Får som regel sjokk når fakturaen dukker opp.

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  6. Litt shopping er sunt for både kropp og sjel:-) Nydelig trekasse! Absolutt et must for en sydame som deg.

    Med tre barn blir det som regel lite som drypper på mor....

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  7. Klart en må shoppe litt innimellom.
    Kjempe fine kasser.

    Ha en fin kveld!

    Klemmings.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...