onsdag 6. januar 2010

Forhåpentligvis kommer mannen i huset hjem med de nye kjøkkenstolene i dag, krysser fingrene for at Ikea har fått de inn på lageret igjen. Gleder meg til å se hvordan det blir ser ut når alt er på plass.

På vei hjem fra jobb i dag var jeg innom First Floor, som har opphørssalg for tiden. Der fikk jeg kjøpt en liten hylle og noen andre småting. De skal slutte med butikksalg og bare drive med gardiner, tapet og konsultentvirksomhet. Jeg synes at det er veldig synd, for jeg har funnet så mange fine ting i den butikken.

På bildet kan dere se den fine hyllen jeg kjøpte hos Lobelia, bare synd at bildekvaliteten ble så dårlig. Men det er ikke lett å ta bilder i dette kveldsmørket, så jeg får prøve igjen til helgen.
På søndag lagde jeg det hjertet som dere ser på bildet, og resultatet ble vel ikke så ille for å være første gang. Hjertet er laget av bjørk, som jeg plukket på turen til Villa Skjoldnes.

Nå skal jeg lage vafler til prinsessen, som kom grinende hjem med en forslått stump etter en aketur over hoppet. Ingenting er bedre da enn litt kakao, vafler og et mammafang.

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Stakkars lille venn. Ja, da tenker jeg det var godt å komme hjem til mamma!
    Så fin hylle du har fått deg, og veldig dekorativt med det flotte hjerte du har laget.

    Her det masse sne og -22 i dag!! Trærne er nydelige hvite og luften klar. Vakkert!

    Ønsker deg en god kveld, Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle, og kjempefint hjerte du har laget! Håper du får spisestolene dine...

    Skal First Floor gi seg med butikken?? Så synd, synes det er en kjempefin butikk. Må visst løpe ned der i morgen....

    Alltid godt med litt trøst fra mor. Ingenting er vel som et varmt og godt mammafang:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. God morgen, vennen!
    Så utorlig fint det ble med den hyllen! Og hjertet var superfint, du er flink!♥ Gøy med litt nytt - og nå er vel kjøkkenet fornyet også:) Vi fikk skapet fra Living i går, men vi har en stor jobb med å rydde ut av gamle, sortere og ta inn i det nye. Ikke akkurat det jeg gleder meg mest til;) Jeg skal en tur til Oslo i hegen (jentetur) og har hodet der allerede merker jeg, gleder meg til sånn til en timeout! Ha en fin dag! Klem H

    SvarSlett
  4. Så kjipt at de ikke har kommet ennå! I dag må de vel være å plass! Selv om det bare er snakk om dager, er det så lenge når man venter på noe sånt!
    Ja, jentetur blir veldig deilig - men jeg kvir meg veldig til flyturen siden øreverken min henger igjen. Jeg har allerede så vonde dotter, at jeg tør ikke tenke på hvordan det blir i flyet... Hører jo nesten ingenting på det ene øret, det kan vel ikke bli verre! Hehe... kommer til Oslo døv! Vi snakkes, vennen! Klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Hyllen var kjempefin og hjerte likeså!
    Tenker å prøve meg på et slikt en dag..
    Ha en fin dag!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg fant bloggen din i dag, så mye fint du har her inne.

    Det var en kjempefin hylle, og hjertet ble jo også flott! Har tenkt å prøve å lage et sånt hjerte selv, men har ikke kommet så langt enda. Nå er det så kaldt at jeg orker ikke tanken på å gå ut og hente inn kvist til formålet en gang. :)

    La meg til som følger hos deg, jeg.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...