søndag 10. januar 2010

En tid for teppeland


Mens vi først er i teppeland, kan jeg vise et bilde av sengeteppet som jeg tidligere har laget til prinsessen. Dette er betraktelig større enn babyteppet, så her gikk det både vinter og vår før jeg ble ferdig. Det gikk så lang tid at de til og med skiftet fargekoder i løpet av denne perioden.

Av og til går jeg lei når jeg holder på med sånne store prosjekter, så da er det godt men en pause på noen måneder av og til. Men jeg kom i mål til slutt og jeg er fornøyd med resultatet. Prinsessen fikk velge fargene selv, noe som gjør at hun sikkert er ekstra glad i dette teppet.

Ha en fin søndag og nyt de siste timene av helgen!

6 kommentarer:

  1. Kjempe fint teppe!!
    Flink du e!
    Ang liftgardin så skal jeg legge ut mal når jeg lager den neste..
    bare følg med!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Nok et nydelig teppe! Så flink du er - og vanvittig tålmodig! Jeg blir så utrolig imponert. Herlige farger!

    Klem

    SvarSlett
  3. Imponerende! Friske, flotte farger!

    SvarSlett
  4. Så fint og fargerikt teppe du har laget! Det så ut som myyyye jobb!!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. For et nydelig teppe du har laget!! Du har klart noe som jeg ennå ikke har klart, nemlig å gjøre et sånt teppe helt ferdig! Har stadig planer om å fullføre de to jeg har liggende men når jeg først har tatt meg en pause er det så vanskelig å begynne på nytt! Det frister alltid mer med nye prosjekter..Ha en fin uke!
    Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett
  6. Det var et flott teppe! Wow, det kan jeg tenke meg ble mange timer med heklenålen. Men når resultatet blir slik så er det verdt det!? Å ha med seg sengeteppet som mor har laget, vil være et kjært minne.

    Her er det "bare" -15 i dag, og det er en grei temperatur å kunne gå ut i. Må bare kle seg riktig.

    Ønsker deg en deilig dag, Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...