mandag 11. januar 2010

En tid for teater

Foto: Fredrik Arff

Da har jeg bestilt teaterbilletter til prinsessen og meg.

Vi skal se Jungelboken den 20.03.10 på Den Nationale Scene.
Forestillingen har fått kjempebra kritikk i Bergens Tidende, så dette gleder vi oss til begge to. For å gjøre "jentedagen" perfekt, må vi selvfølgelig legge inn litt shopping og kafebesøk før vi går i teateret.

Jeg har i tillegg bestilt meg et årskort på teateret, så dette skal bli et bra kulturår for min del.

Ha en fin mandag alle!

1 kommentar:

  1. Så bra! Teaterbesøk er alltid populært, og en super ting å gjøre med ungene!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...