torsdag 7. januar 2010

En tid for selvinnsikt


Jeg tror det er påtide å innse det, jeg er en shopoholiker!

I løpet av den siste tiden har interessen min for interiør eksplodert, og jeg sluker nå det jeg kan komme over av tips og inspirasjon. Men dette medfører seg også en trang til å kjøpe nye ting, jeg er stadig på jakt etter noen gode kjøp. Det kan være i interiørbutikker eller nettbutikker, hos Fretex eller på Finn.no. Jeg har ikke gjort noen store investeringer, så det er ikke beløpene som bekymrer meg. Det er heller den besettelsen til å tråle butikkene, livredd for å gå glipp av noe som er på salg. I går oppdaget jeg kl 19.30 at det var salg hos Berthas Oldebarn, og da vurderte jeg faktisk på om jeg skulle hive meg i bilen. Men jeg klarte å beherske meg, jeg tok heller en tur innom på vei hjem fra jobb....



Og der fant jeg denne puten fra Green Gate på tilbud, og den passer perfekt til sofaen min. Så da ble denne puten selvfølgelig med hjem. Fant også en pute hos Kid, så da ble det shopping i dag også. Jeg kaller det "trøsteshopping", da jeg fikk vite at kjøkkenstolene mine kommer tidligst lørdag. Da er det vel lov til å kompensere med noe annet vel...

Men nå skal jeg teste meg selv og se hvor mange dager jeg holde meg borte fra butikkene og shoppingen. Jeg skal heller være kreativ og se om jeg kan skape noe selv, det er jo bare til å se mulighetene..

Ha en fin kveld alle sammen



6 kommentarer:

  1. Hihi...bra du merker det selv:) En ekte shopoholiker hadde nok ikke laget dette innlegget;) Tror de fleste av oss går litt amok av og til! Kjekt med fornyelse, så er man fornøyd en liten stund. Så kommer det en nye periodet:) Takk for at du lånte vekk den sterke og greie mannen din ettermiddag, Det var supert å få opp skapet i dag- det ble kjempefint!!! Du må komme inn og se en dag:) Nå må jeg pakke litt her, avreise i morgen...juhuuuu! God helg, vennen! Klem H

    SvarSlett
  2. he he eller som jeg ville kaldt det! Økonom. Du har jo spart en del penger på å kjøpe dette på salg kontra å kjøpe dette til vanlig. Å bare det er jo helt fantastisk:) Jeg bruker den flittig her i hjemmet! Å det ser ut til å funke. Ha en fin fin fredag:)

    SvarSlett
  3. Jeg er helt lik, livredd for å glipp av noe på salget.

    SvarSlett
  4. Kjenner meg VELDIG godt igjen! Her er det mest kulden som har lagt en demper på shoppingen... Nydelig pute du fikk tak i:-)

    Demper og demper - måtte innom First Floor etter tips fra supershopperen:-)

    Ha en riktig god helg, min venn!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei hei......
    takk for at du vil bli med på min give away...kjempekoselig...
    ja kjenner meg meget godt igjen...ikke store beløp...men det er jakten som gir helt spenning:)Jeg sverger til fretex og bruktbutikker:)finner så mye...men jeg driver litt buisniss med det..det er min unnskyldning:)
    koselig blogg du har....
    ha en fin kveld
    goeKlemmer

    SvarSlett
  6. Huff, ja, kjenner til fenomenet...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...