mandag 18. januar 2010

En tid for reiserapport


Ja, nå er jeg på plass på Sanner Hotell, ikke langt fra Hønefoss.Det har vært en lang dag, som startet med et forsinket fly fra Bergen.



Heldigvis har jeg med datamaskinen, slik at jeg kan holde meg oppdatert i bloggeverden (og Facebook som bildet avslører).



Dette skal være hjemmet mitt den neste uken. Det er heldigvis TV på rommet, hvor jeg kan velge mellom enten Nrk 1 eller TV2. Jeg er glad jeg har tatt med meg både håndarbeid og en god bok, i tillegg til datamaskinen selvsagt.


Dagen her startet med en deilig lunsj, som måtte gå raskt unna på grunn av forsinket fly.

Vi er 15 personer på kurset, som er delt opp i 2 grupper. Det er heldigvis lite forelesning, det meste er bassert på gruppearbeid. I dag av vi kun drevet med presentasjon av oss selv og satt noen kjøreregler for gruppen.


Til middag fikk vi 4 retter, så nå er jeg er stappmett. Håper ikke det blir slike middager hver dag, for da må noen sy strikk i alle buksene sine. Jeg har heldigvis pakket med meg litt uteklær, slik at jeg kan få gått meg en tur før middagen i morgen.

Men nå skal jeg komme meg i seng, for det blir lange dager. Planen er å holde på fra kl 08.30 til kl 18 hver dag. Håper at jeg får noen timer søvn, for jeg sliter alltid med å finne roen på nye steder. Pluss at det er uvant å sove alene, uten mann, barn og katter.


Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Håper det blir et spennende kurs, ellers blir det laaange timer.... Godt du har med deg laptop så du får holdt deg oppdatert på hva som skjer i Blogglandia. Og at du holder oss oppdatert. For oss hjemmeværende husmødre er til og med Hønefoss eksotisk....

    Håper du får sove godt i natt og at du får en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Håper du er i din dypeste søvn, og våkner frisk og uthvilt i morgen. (Jeg får ikke sove og har stått opp igjen...:) Det høres ut som dere har ganske tettpakket program, da kommer nok uken til å flyyy! Uansett er det godt å ha med pc sånn at du er nær oss;) Klem H

    SvarSlett
  3. Det blir liksom sånn - når man endelig får litt ro og fred helt aleine, sliter man med å finne roen.
    Men Barbro, Hønefoss eksotisk?? Vel, veit nå ikke det.... Eller hva sier du, Sissel?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...