torsdag 28. januar 2010

En tid for pausebilder


I dag gjør det jeg som NRK gjorde tidligere, jeg benytter meg av "pausebilder"

I går skrev jeg at jeg skulle sette meg bak symaskinen, men så langt kom jeg ikke. Så i dag skal jeg være kreativ og forsøke å lage noe av det jeg har planlagt. Har mange bilder i hodet av hvordan det skal se ut, så får vi se om det ligner når jeg er ferdig.


Dette fine kaffeserviset har vi arvet fra min manns besteforeldre. Mannen i huset har 2 brødre og det ble sagt at den som giftet seg først skulle få arvet dette. Heldigvis var vi først ut, så nå står dette til pynt i skapet. Etter som jeg har forstått ble dette kjøpt rett etter krigen og ble brukt som "besteserviset", som da betyr at det sjeldent ble brukt.

Ha en fin og kreavtiv kveld!

6 kommentarer:

  1. Fint servise... anbefaler deg Green Gate-klubben ja.. hehe.. nyter de nye tingene mine jeg i alle fall! :)

    SvarSlett
  2. Så fint kaffeservice:-)
    Kjekt å kunne arve sånne flotte ting. Har mye jeg har arvet etter min bestemor, og det er så koselig å sette frem av og til..
    Klem..

    SvarSlett
  3. Nydelig servise! Flaks at dere var først ut:-) Skulle gjerne hatt et sånt.

    Er veldig spent på prosjektene dine. Blir sikkert flott! Du er så flink så!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så hyggelig å få slike ting som betyr noe.:) Det var veldig pent!

    Ønsker deg en deilig fredag, Sissel! ♥

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Så nydelig servise! Koselig med ting man arver og vet litt om. Gøy at du vil være med på give awayen min - lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann du ? nå surrer jeg litt....har du fått strykemerkene du vant hos meg ?? :S

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...