torsdag 21. januar 2010

En tid for påminnelse


Bare en liten påminnelse om hvor viktig det er å smile.
Det koster så lite men betyr så mye!
(Dette fine skiltet er kjøpt hos
Lobelia og det henger i gangen min, slik at det er det siste jeg ser før jeg går på jobb og det første jeg ser når jeg kommer hjem!)




Jeg skal feire avslutning av kurset med resten av gruppen i kveld. I morgen skal jeg endelig reise hjem til prinsessen og pusene mine. Borte bra, men hjemme best.
(Denne fine tavlen kjøpte jeg hos Frist Floor på opphørssalget)

Fortsatt god kveld!

10 kommentarer:

  1. Husk å sende mail til meg med adressen og det :)

    SvarSlett
  2. Kose deg på avslutningen idag :)

    SvarSlett
  3. Både og smile og tenke positivt er veldig viktigt, det kommer man langt på. Tusen takk for koselige hilsner det betyder mye. Tenk i morra får du reise hjem til familien det blir kos. Så trist med din ansatte,tenk så skört livet er. Det er derfor viktig att vi lever når vi lever og tar vare på det livet vi har. Nå skal jeg sove litt blir sliten av allt ventandet ;-)
    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  4. Så fint skilt. Har vært på utkikk etter skilt jeg også, men har ikke kommet over noe passende enda.

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, det er utrolig hva et smil kan gjøre:-)

    Tusen takk for alle koselige kommentarer fra deg, det får meg til å smile.

    Klem

    SvarSlett
  6. Positivitet og humor hjelper mot det meste!
    Du har kommet deg gjennom uka på Hønefoss ser jeg, forhåpentligvis uten varige mèn.
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  7. Smil fra meg til deg med ønske om en god dag =)

    SvarSlett
  8. Heisann jeg har fått mail, men det går ikke an å svare ! Får bare tilbake at den ikke kan sendes ....kan det være tro?

    Har du hatt problemer med din mail i det siste??

    SvarSlett
  9. Hei hei, gikk ikke an å svare deg nå heller, prøvde fra mannen min sin mail også å sende til deg men gikk ikke ....?

    SvarSlett
  10. Ja, smiiiil er viktig! Håper du er vel hjemme og har kost deg med K i dag! Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...