søndag 17. januar 2010

En tid for pakking




Et hjem for oss, et hjem for deg...


Fra i morgen av skal Sanner Hotell på Hønefoss være mitt hjem i en uke.

Jeg skal på lederkurs og må da være borte fra familien i en uke, noe jeg ikke ser frem til i det hele tatt. Jeg kommer til å savne de mye, samtidig som det er vanskelig å måtte gi fra seg ansvaret for hus og hjem. Nå er det han som må stelle hjemme og passe på at hun får med seg det hun skal både til skolen og spilletimer. I tillegg skal han selv på reise fra torsdag til lørdag, så da er det det mine foreldre som må steppe inn. (Thank Good for AFP!!!)


Så i dag blir det stryking, pakking og ompakking for min del, vanskelig å vite hva man skal pakke med seg når man skal være borte i en uke. Skulle jo gjerne hatt plass til litt uteklær også, slik at jeg kan få sett meg litt rundt i Hønefoss City. Noen som vet om det er noen spennende butikker der? Noen spennende interiørbutikker som ikke finnes i Bergen?


Ha en fin søndag alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Hei Sissel:)
    Høres kjekt ut med tur til Hønefoss...Blir sikkert kjempegøy.
    Og en ting skal du vite, at vi mødre er ikke uunnværlige. De mennene har så godt av å ha ansvar for barn og hus aleine. Og de klarer seg helt fint.
    Kos deg på tur:-)

    Hilsen fra Randi...

    SvarSlett
  2. Hei vennen!
    Skjønner at det er litt både og med sånne reiser. Så lenge det er med jobb og ikke bare moro, blir det til at man savner hjem. Men det er jo deilig å lengte litt også, tenk så kjekt det blir å komme hjem! Og de klarer seg kjempefint hjemme:) Jeg skal holde et øye med dem;) Og kanskje du treffer nye folk og får noen artige kvelder helt alene! Og kanskje finner litt shoppingmuligheter ja;) God tur- du tar vel pc`en med? Klem H

    SvarSlett
  3. Har dessverre ingen Hønefoss-tips, men NOE må da finnes der? Bortsett fra fossen. Og noen høner, vil jeg tippe.
    Ha ei flott uke, slapp av når du kan det. Det ordner seg der hjemme!

    SvarSlett
  4. Høres herlig ut, spør du meg:-) Det kommer til å gå så fort, og det kommer til å gå så fint hjemme. Bare nyyyyt det! Masse tid til shopping blir det sikkert og.

    Du er hjertelig velkommen på sykurs, men det blir med en dummies-lærer....Jeg er faktisk ikke noe flink til å sy:-)

    God tur til Hønefoss, vennen! Kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Har ingen tips men ønsker deg god tur!

    SvarSlett
  6. Pass på og kos deg nå, de hjemme klarer seg mye bedre enn du tror. Og du tusen takk for Awarden jeg ble veldig glad :-)
    Ett lite spörsmål, Hvordan gör du for og få gruppene her på höyre siden? Jeg skulle ville ha det på min blogg så jeg kan t ex ha en med oppskrifter en med keramikk osv men jeg har ikke fått det til, kan du komme med ett tips?
    Varm klem fra meg til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...