fredag 1. januar 2010

En tid for nytt år og nye muligheter


Jeg bestilte denne fine hyllen hos Lobelia på onsdag og jeg gleder meg til å hente den på mandag.


I morgen skal vi på Ikea for å kjøpe oss et nytt kjøkkenbord og nye stoler, så dette blir en bra start på det nye året. Bilder kommer selvfølgelig når alt er på plass.

All julepynt er nå pakket bort og jeg må innrømme at det er litt tomt i stuen nå som juletreet er borte. Men nå skal våren ønskes velkommen og jeg skal ta imot den med åpne armer. For meg en våren den fineste årstiden!

Ha en fin kveld.

4 kommentarer:

  1. Nydelig hylle! Og kjøkkenbord og stoler??? Det er noen som har det:-)

    Hadde en aning om at den flotte kjolen din kom fra en butikk på Lagunen, og på NO 6 har de utrolig mye fint.

    Vi har også pakket ned julepynten. Herlig! Må bare få kjøpt inn litt blomster i morgen, så ikke det ser så nakent ut:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar på innlegget mitt. Den no 6 butikken har jeg aldri hørt om før, har den noen nettside?

    SvarSlett
  3. God nyttår vennen! Håper dere hadde en koselig kveld i går! Vi hadde det, herlig mat og koselig selskap. Vi satt ganske lenge, men det var veldig stille og rolig. Marie var jo hjemme og min svigerinne er gravid. Men det var en perfekt måte å starte det nye året på.

    Så fin hylle! Du er i shopphjørnet du altså:) Spennende med nytt kjøkkenbord og stoler også, gleder meg til å se:) Skjønn kjole, og deilig med lange ermer i kulden!

    Og forresten; tiden gikk så utrolig fort i dag, har ikke meldt deg. Ser at klokken er over 23, så jeg tør ikke sende tilfelle du har lagt deg. Ang. helgen så sliter jeg litt med eksamen som skal leveres mandag. Kjenner tiden løper litt fra meg og synes det er litt vanskelig å beregne hvor mye jeg har igjen. Har fått gjort mindre i julen enn jeg håpet på pga. sykdom, så da er det plutselig kniven på strupen nå i helgen. Så jeg tror kanskje at vi må avvente enda en gang. Rart hvor vanskelig det skal være å få det til å klaffe... hihi... Men hvis vi skal være alle fire og ha barnevakt, er det jo litt å organisere da:) Men ellers kan vi jo prøve å ta litt på "sparket" igjen snart! Og når det gjelder blogghjelp og en skravlestund passer det jo veldig ofte om kveldene, så det klarer vi en av dagene!

    Klem H

    SvarSlett
  4. Kjempesøt hylle! Kjenner at jeg også vil ha en sånn... Er rett og slett litt misunnelig på shoppingen til både deg og andre (som også har kommentert her) for tiden... ;) Dere kjøper så fine ting, og jeg kjenner at jeg er klar for en ny stil... Veldig lyst på fornying, men er liksom ikke noe vits nå som man snart skal flytte (forhåpentligvis...)

    Uansett - må være deilig å starte året med fornyelse i hjemmet. Gleder meg til å se bilder :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...