søndag 3. januar 2010

En tid for minner


Da min bestefar døde i fjor, ville bestemor at jeg skulle ha dette fatet.


Dette fatet fikk min bestefar da han ble døpt, sommeren 1922.

I går fant jeg en dyp ramme på Ikea, så nå skal fatet endelig få en plass på veggen.

Vi avslutter juleferien med nok et middagsselskap, så jeg må begynne å dekke bordet og kanskje skifte klær. Selv om det bare er mine foreldre som kommer, så er vel gjerne ikke ullstilongs det rette antrekket.

Ha en fin søndag alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Så nydelig fat du har arvet etter din bestefar, er veldig svak for slike gamle tallerkener. Og så lurt å ramme det inn i boksramme fra Ikea! Takk for tipset!

    Kos deg med middagsgjester - igjen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig å få et slikt minne etter bestefaren din... nydelig med slike gamle ting synes jeg.
    Ser at du allerede har fått vårblomster i huset også... det blir nok snart her også, men jeg skal nyte jula fram til helga.
    Ha en flott kveld! :) Veldig koselig at du stakk innom hos meg..

    SvarSlett
  3. Så flott fat du har arvet - ta godt vare på det!
    Håper dere har hatt et koselig middagsselskap i dag!

    SvarSlett
  4. Det var en utrolig koselig og fin måte å ta vare på det verdifulle fatet fra din bestefar!♥ Nå er jeg akkurat ferdig med eksamen min, utrolig deilig - en lettelse. Blir godt å levere alt fra meg i morgen:) Håper dere har hatt en fin helg og kveld! Klem H

    SvarSlett
  5. Hei, jeg fikk veldig hjelp,til å fikse bloggen min, gjorde alt selv forige gang, men denne gangen hadde jeg kludret det altfor mye til men jeg tror jeg skjønner greia nå...oppskriften kan du lese hos moseplassen, der ligger det en fremgangsmåte, men jeg måtte endre på størrelsen, for den ble for smal for siden min.

    ennå ser jeg at det er bilder jeg er nødt til å forminske. men jeg får ta litt og litt.

    Ha en strålende dag.

    Klem Line

    SvarSlett
  6. her er linken...

    http://moseplassen.com/2009/02/blogspot-tips-hvordan-lage-tre-kolonner/

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...