lørdag 2. januar 2010

En tid for lysere tider



Da har vi kommet hjem fra handleturen vår, hvor vi blant annet har vært på Ikea. Det nye kjøkkenbordet er snart i hus, men stolene var de dessverre utsolgt for. Og jeg som hadde så lyst til å få alt plass i dag, nå må jeg i stedenfor smørre meg med tålmodighet og vente helt til onsdag. De hadde noen andre hvite stoler, men de var ikke like fine. Men det var like før jeg tok de, slik at jeg kunne få de med hjem i dag. Jeg er ikke kjent for å ha mye tålmodighet, og det verste jeg vet er å vente. Men denne gangen klarte jeg å ta meg selv i nakken og det er jo ikke så lenge til onsdag.


Håper at alle har hatt en like fin dag som meg!!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du har tatt!

    Synd med de stolene,men den som venter på noe godt, vet du.... Og det er IKKE lenge til onsdag:-) Men kjedelig å vente uansett, er ikke av de mest tålmodige jeg heller...

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Utålmodig du også ja...hihi.. Nei, onsdag er ikke lenge til, vennen! Bra du hadde selvkontroll nok til å vente:) Håper der har en fin kveld. Jeg stresser litt her jeg sitter, hater deadlines! Klem H

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...