lørdag 30. januar 2010

En tid for lørdagskos


Det er ingenting som er bedre enn en helg sammen med familien.

I dag har jeg dradd med meg mann og barn på shopping, til deres store fortvilelse. Vi har vært innom 3 bruktbutikker, uten at jeg fant noe av interesse. Jeg er på jakt etter noe jeg kan bruke til sybord og en stol, slik at jeg slipper å bruke spisebordet i stuen. Heldigvis er det snart sesong for loppemarkeder, så jeg håper at jeg vil finne noe i løpet av våren. Men jeg kom hjem med nok to fine krus og nok et Norgesglass, selv prinsessen reagerer over at jeg til stadighet kjøper "disse gamle glassene". Jeg var også innom på Kremmerhuset, så det ble noen småting derfra også.

Den største investeringen jeg har gjort i dag, er i et månedskort på bussen. Jeg prøver å gå foran som et godt eksempel, så jeg har sagt opp parkeringsplassen min på jobben. Så fra mandag av blir det kollektiv transport på meg, og jeg kjenner at jeg allerede nå har god samvittighet.

I kveld blir det hjemmelaget pizza hos oss, sammen med snop, chips og dipp. Mulig at det blir åpnet en flaske vin også, det er jo tross alt helg. Prinsessen skal ha en klassevenninne på overnatting, så da blir det nok sent ro i 2.etasjen. De har blant annet planlagt at de skal sminke hverandre i blinde, det gleder jeg meg til å se resultatet av. I morgen blir det søndagstur med akebrett og grillpølser i sekken, gleder meg til en fin dag ute sammen med familien.

Ha en fin og avslappende lørdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Så skjønt bilde av datteren og mannen din. Hun ser ut til å være på alder med vår minstefrøken.

    *Smiler* Kjenner meg igjen når det gjelder shopping. Og det er aaaalt for lenge å vente mellom desember- og januarlønn! Man burde egentlig få bonus i januar, synes jeg. Tenk deg hva vi ville hatt til alle salgene da? *Fniser*

    Har også vært en tur på shopping med Mr. Sunhome i dag. Var i Home % Cottage butikken og bestilte en sofa med sjeselonghjørne. Skal brukes i musikk- og tv-rommet vi pusser opp.

    Nå er det bare oss to hjemme som skal kokkelere sammen. Eldstefrøken er på russeball, og minstefrøken er i badebursdag. Når hun er hjemme igjen så blir det vel å få med seg GP!

    Ønsker deg en deilig lørdagskveld, søte Sissel!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Så fin header du har fått deg!

    Lønningen brenner fremdeles i lommen, skjønner jeg....Ja, faktisk så mye at du både har med mann og barn på shopping... Imponert over at du faktisk fikk shoppet noe som helst:-)

    Så flink du er som skal begynne å ta bussen! Du kan virkelig ha god samvittighet. Imponert igjen!

    Ønsker deg en koselig søndag i akebakken!

    Klem

    SvarSlett
  3. Sminking i blinde ja...det var nok litt av et syn?;) Så utrolig koselig header( eller hva det egentlig heter...) du har:) Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...