fredag 29. januar 2010

En tid for lønn


I dag var den endelig lønningsdag og jeg kan love at jeg har ventet lenge på den. For en som er shoppoholiker og som derfor "aldri" har penger, er denne dagen et høydepunkt. Forrige lønning kom den 12. desember, og det er fryktelig lenge siden. Så i dag kom det endelig litt etterlengtet påfyll på kontoen. Så da var jeg klar for litt shopping igjen...

I dag var den siste dagen First Floor skulle holde åpent, så jeg måtte bare en tur innom der. Det fikk jeg kjøpt noen hjerter, et stettfat, en glassflaske, en tapetrull og litt blonder. Med i posen fikk jeg denne nydelige rosen, en liten avskjedsgave fra butikken. Egentlig var det jo jeg som skulle ha gitt henne en rose, som takk for en fantastisk fin buttikk. Veldig synd at hun velger å legge ned butikken, det er kjekt med slike butikker i nærmiljøet.

I tillegg var jeg en tur innom hos Berthas Oldebarn, hvor to av disse Green Gate krusene fikk bli med meg hjem. Så nå har jeg gitt beskjed til mannen i huset at hvis han en gang vil overraske meg med en liten gave, så er det bare til å ta en tur til Berthas Oldebarn. For jeg vil gjerne ha mer i samlingen min og der kan selv han klare å finne noe jeg liker...

Ha en fin fredag! Klem

5 kommentarer:

  1. Alltid kjekt med lønn:)
    Kjekt med salg også, men veldig trist at hun stenger!
    Ha en god helg.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Det å få lønn er vel det jeg savner mest med å være hjemme.... Skulle jo vært på First Floor før de stengte, selv om jeg allerede har vært der et par ganger. Likte så godt den butikken, virkelig synd de legger ned. Synes det begynte å bli ganske spennende butikker på Nesttun. Deilig å gå der å handle istedet for på Lagunen. Vil jo gjerne se bildet av tingene du har kjøpt - eller kanskje ikke. Da kommer jeg sikkert til å angre enda mer på at jeg ikke har vært der:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei vennen! Du har sikkert tatt kvelden, og jeg er på vei. Jeg er ganske snylta, så sofaen med pledd foran TV har vært min fredagskveld. Kom på forslaget ditt først nå, men sikkert like greit at det ikke ble noe siden jeg er som jeg er:( Kanskje vi sees i løpet av helgen? Nydelig bilde av K & H i ny header! Klem H

    SvarSlett
  4. Hej!

    Visst är det roligt med löning!
    Så att man kan shoppa lite...hi,hi.
    Visst har Green Gate fina saker!

    Vill du vara med i utlottningen av en underbar stickad klänning i mohair och ull, så titta in till mig om du har lust.

    Kram
    ♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

    SvarSlett
  5. Lön är det beste som finns og det man venter på hele mnd av en eller annen anledning ;o)
    Tenk om man kunne väre så rik att man ikke behövde vente hver mnd. Men det er sikkert ikke noe göy og väre rik, eller vad tror du ?? *ler*
    Så fin din header har blitt,toppen!
    Jeg har forsök flere ganger og då til siden jeg fikk av deg men det gör ikke, har også prövd fra andre som rekomenderer men uten hell og jeg har skrivd in adressen i adresse feltet men uten hell. Kan det väre noe med min data tror du?
    Jeg har blitt helt frelst på Green Gate også nå så framover kommer det bli litt shopping av sånne saker på meg også.
    Ha nå en super fin lördag,blir det shopping runde i dag tro? Klem til deg vennen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...