lørdag 23. januar 2010

En tid for hjemmekos


Borte bra, men hjemme best!

Nå er endelig hele familien samlet igjen og vi koser oss hjemme på en lørdags kveld.

Fikk faktisk en overraskende opplagt mann hjem fra Køben i dag, han har støvsuget, vasket bad, vasket gulv og skiftet på sengene. Jeg begynner nesten å mistenke at han har dårlig samvittighet for noe. Prinsessen og jeg har blant annet vært på Fretex og Ikea i dag, men jeg har heldigvis klart å begrense meg denne gangen. Har fått kjøpt litt stoff, slik at jeg kan lage puter når premien fra Hilde kommer i posten. Og selvfølgelig måtte jeg kjøpe med meg litt lys, ingen forlater Ikea uten en dose duftelys eller lignende.

I morgen blir det søndagstur på alle tre, påtide å ta opp igjen den tradisjonen. Vi må bare komme til enighet om hvor turen skal gå.

Ha en fin lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Så fiiint kjøkkenbord og stoler! Ble kjempeflott der inne, og vel verd å vente på, ikke sant? Kjekt at H har svingt seg med husarbeidet i dag, han er sikkert bare veldig fornøyd med å ha deg hjemme - og være hjemme selv. Så vil han gjøre deg glad:) Klem H

    SvarSlett
  2. Hei:) Ikke noe er bedre enn helg, og familien samlet:) Jeg svarte akkurat på hvordan jeg hadde gjort det med den nålputen. Så kopierer inn det jeg skrev her:) Det er nok en litt dårlig forklaring, men bare spør! Ang. nålputa: Jeg klippet ut en pappsirkel like stor som det glasslokket som følger med glasset. Så klipper jeg en større sirkel av stoffet. Tråkler rundt kanten av stoffet og fyller den med vatt. legger så pappbiten i bunn, og snurper stoffet rundt kanten av pappbiten. Dytter den så opp i ringen til lokket til glasset.

    SvarSlett
  3. Hei Sissel. Du får tre lodd i min giveaway, ett for kommentar, ett for følger og ett for link. Ønsker dere en flott søndagstur! :)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Kjempefint kjøkkenbord og stoler! Deilig å ha fått det i hus,tenker jeg. Og så godt med en driftig mann! Min mann kommer forhåpentligvis hjem fra Nordsjøen i dag. Det skal bli herlig! Har hatt barn med spysyke i natt, så det har blitt lite søvn...

    Man går definitivt ikke tomhendt ut fra Ikea...

    Ha en fin søndag! Kos dere på søndagstur:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...