tirsdag 19. januar 2010

En tid for hjemlengsel


Som dere ser, så er det nok kaldere her enn hva det er hjemme i Bergen. Men vinterlandskapet her er bare helt nydelig! Har ennå ikke fått sett meg rundt i nærmiljøet, da middagen ble flyttet fra kl 20 til 18.30 på grunn av håndballkampen.


Hotellet er utrolig fint og hjemmekoselig. Masse fine møbler og pyntegjenstander her, skulle gjerne hatt en stor bil stående utenfor. For det er mye her jeg kunne ha tenkt meg å ta med meg hjem. Målet er å få tatt litt bilder i løpet av oppholdet, men det er vanskelig siden det er mange konferanser her. Så de fleste rom er i bruk meste part av tiden, i hvert fall når det er dagslys til å ta bilder i.



Men jeg må innrømme at jeg savner de hjemme og jeg gleder meg til å komme hjem på fredag. Mannen i huset skal til Køben fra torsdag til lørdag, så da får jeg en dag hjemme med prinsessen alene. Alltid godt med litt mor/dattertid.

Nå er det som sagt snart middag, så da må jeg freshe meg opp litt.

Ha en fin kveld så lenge

6 kommentarer:

  1. Kjære Sissel

    Her sitter jeg og er såå misunnelig på deg som bor på hotell, kommer til duk og dekket bord og er uten barn, og så lengter du hjem... Skjønner deg jo litt da, men bare litt.... Jeg er alene med ungene mens mannen er i Nordsjøen, og skulle mer enn gjerne vært i dine sko.
    Og tenk, du kan blogge så mye du vil på fritiden UTEN at noen klager...

    Nydelig bilde av datteren din! KOS deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg kunne også ha tenkt meg noen døgn på hotell. I Barcelona f.eks. Men det er vel ikke akkurat ferie du er på:) Du har ei nydelig jente, jeg skjønner du savner henne:)
    Takk for fine ord i bloggen min. Jeg håper det blir noen fine, fristende vårkjoler i løpet av mars:)

    SvarSlett
  3. Heisann, argumenter skal du få hehe! Kjenenr til det hehe;)

    Du de stickersene er avtagbare så de skal ikke lage noen merker, jeg har i hvert fall ikke hørt noe anna ! :)

    Det er som et klistremerke, men er ikke så kjempegodt lim på de pga av de skal kunne tas av igjen :)

    Så kan du jo si til han at han kan velge mellom det og sjablong til å male på veggen, så da velger han HELT sikkert stickers hehe! :)

    SvarSlett
  4. Opplæring skal du nok få en dag, din globetrotter:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann på deg:)
    tusen takk for fin tilbakemelding! Skapet er et gammelt skap jeg kjøpte på Ofelia på Askøy rett før jul, litt slitt i kantene, men jeg falt hodesups for det! Masse fine møbler der, ta en titt i nettbutikken dere;)

    Nyt hotellivet! Det er jo litt herlig i grunn;)
    Klem!

    SvarSlett
  6. Synes det høres deilig ut på hotell jeg!:) Men forstår jo at du savner skjønneste K! Nydelig bilde!♥ Klem H

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...