lørdag 16. januar 2010

En tid for helg


Dette bildet ble tatt fra trappen vår i dag morges.
Det er ingen ting som er så vakkert som når solen enten er på vei opp eller ned.



Da jeg gikk inn for å lese på bloggen til
Fru Fly i dag, oppdaget jeg til min store overraskelse at jeg at hun har gitt meg denne adwarden. Jeg blir kjempeglad og jeg setter stor pris på det.
Sist jeg mottok denne adwarden, hoppet jeg over de 7 punktene om meg selv. Så jeg føler at jeg kanskje bør komme med de denne gangen, selv om det er veldig vanskelig å finne 7 punkter.
Men her kommer de:
1. Jeg skriver med venstre hånd, men gjør stortsett alt annet med høyre.
2. Jeg er glad i tattoveringer og har foreløpig 2 selv.
3. Jeg er en Brann supporter , så jeg liker å gå kamper på Stadion.
4. Favorittmat må være tapas.
5. Jobber som leder for en kundeserviceavdeling i en transportbedrift.
6. Elsker alle dyr, så jeg får vondt i magen av å se en påkjørt fugl eller pinnsvin.
7. Måtte gå om igjen 3. klasse på gymnaset på grunn av russetiden, men møtte da han jeg er gift med. Så det kom noe godt ut av det...
Jeg vil gjerne gi denne adwarden videre til Ingrid og Rachel.
Ha en fin lørdag!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med nok en award! Så gøy å få vite litt mer om deg:-)

    Og ja, alt er funnet på Fretex i Laguneparken:-) Må innrømme at jeg tenkte litt på deg da jeg så hekleteppet...Men det er jo på langt nær så flott som det du har laget.

    Ha en fin lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde du har tatt!
    Og morsomt å få vite litt mer om deg!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Takk for awarden! Så du hvor godt den passet inn i innlegget mitt i dag?! :)
    Ha ei fin helg videre!

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ble glad, for den er velfortjent! Er så glad du har begynt å blogge! Artig med de syv punktene selv om jeg visste de fleste:) Klem H

    SvarSlett
  5. Hei, Sissel!
    Gratulerer med award fra Fru Fly!
    Men hallo -- kan du uttdype pkt 7 i listen din, takk! Det vil jeg gjerne høre mer om... Hihihi ;)
    God tur til Hønefoss! Nyt å gi fra deg ansvaret! Det høres litt ut som at du trenger det... ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...