mandag 25. januar 2010

En tid for hedersplass


Nå har jeg endelig fått bildet av bestefar opp på veggen,
sammen med fatet som han fikk til dåpen, sommeren 1922.

I helgen fant oppdaget jeg at Ikea også hadde hvite dype rammer, så jeg var på nippen til å kjøpe en i hvit også. Men kom på at rammen på bildet av bestefar også var svart, så de står disse to bedre til hverandre. Men jeg liker veldig godt disse rammene, så det blir nok til å det kommer en eller to av den hvite i huset også. Sikkert veldig fint å ramme inn for eksempel en babylue eller lignende i en slik ramme.


En fin mandag til alle dere herlige damer!!

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset - da skal jeg sjekke Ikea. Jeg har nemlig tenkt å lage bilder til ungene med fødselsdata samt en liten lue eller noe, men har tenkt bittelitt på hvor de hadde dype rammer. Må inn på nettsiden deres og sjekke med det samme.

    God natt

    SvarSlett
  2. Å, det ble kjempefint! Har faktisk vært på Ikea og kjøpt to sånne hvite dype rammer. Tenkte kanskje jeg kunne ramme inn noe til barnerommet. Takk for supert tips!

    Dufteposen er laget av et gammelt broderi:-) Og en sånn linduk fikser du lett, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Sant at det ligger litt dumt til, men når man er inne i de fine omgivelsene glemmer iallefall jeg det:)
    Jeg har et innlegg for ikke lenge siden hvor jeg har tøflene til Emilie inni en slik ramme- genial måte å ta vare på fine ting på!

    Ønsker deg en god dag Sissel.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  4. Det ble utrolig fint!:) Klem H

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...