torsdag 21. januar 2010

En tid for glede!

Jeg har nettopp funnet ut jeg har vunnet en konkurranse på bloggen til Hilde. Dette var en stor og gledelig overraskelse. Gleder meg til strykemerket kommer i posten, slik at jeg får tatt det i bruk. Planen er å lage en pute, så nå må jeg bare lære meg hvordan det gjøres.

Tusen takk, Hilde, det gjorde seg med en god nyhet i dag. Og jeg kommer til å fortsette med å melde meg på alle konkurransene dine. Premiene er jo så fine og du gleder nok mange i hverdagen med disse.

Ha en fortsatt fin dag, jeg kommer plutselig tilbake!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med en velfortjent og fin oppmuntring! God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så trist å høre om kollegaen din, kondulerer.

    Så vil jeg bare si at jeg ble så glad for kommentaren på dagens outfit, det gjør meg virkelig glad og lyst til å legge ut flere outfit

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så kjekt med en sånn fin oppmuntring nå:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ååå så gøy du ble glad for det og såååå trist med din kolega og ansatte off...Føler med deg stor klem fra meg ! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...