fredag 1. januar 2010

En tid for årets siste dag

Det var ikke lett å finne ut hva prinsessen skulle kle seg ut som i går, siden det var så kaldt ute. Men vi kom til enighet til slutt om at det holdt med en parykk og "litt" sminke. Jeg må si at det er skremmende å se hvor mye eldre hun ser ut med sminke på, så jeg kan ikke si at jeg ser frem til hun kommer i tenårene.



Jeg "kledde" meg ut i denne kjolen, som jeg kjøpte i går. Jeg har gått og siklet etter disse kjolene lenge nå, så i går slo jeg til. Siden de bare hadde en igjen, kunne jeg ikke la noen andre stikke av med den. Jeg er så glad for at jeg gav etter til slutt og jeg fikk mye skryt for kjolen i går.



Kvelden i går ble feiret noen tidligere naboer, med god mat og drikke og masse fyrverkeri. Denne gangen var det min tur til å være sjåfør, så det ble en rolig feiring for min del. Noe som jeg er glad for i dag...


Ha en fin dag alle sammen og riktig godt nytt år!

3 kommentarer:

  1. En flott kjole du har kjøpt deg!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Fin kjole du har kjøpt deg, selvfølgelig skal du kjøpe deg noe fint!
    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Nydelig kjole du fant deg! Ikke vits i å spørre om hvor du kjøpte den, når det ikke er flere igjen...

    Håper du har kost deg den første dagen i det nye året!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...