onsdag 30. desember 2009

En tid for siste vers


Her er et godt eksempel på julen er over og at det snart er påtide å pakke bort all julepynt. Regner med at jeg tar fatt på det kjedelige arbeidet i helgen, for jeg må ærlig innrømme at det er kjekkere å pakke opp enn å rydde bort julepynten. Men sånn er det vel for oss alle...

Nå skal Karina og jeg på kino og se Alvin & Gjengen og etterpå blir det middagsbesøk hos svigermor sammen med resten av familien til mannen i huset.

Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hi, hi, ja vi har noen sånne blomster hjemme hos oss og. Ikke lenge til julepynten blir pakket ned nå.

    Kos dere på kino i dag!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...