tirsdag 29. desember 2009

En tid for julekort


I tidligere år har mine julekort stått oppstilt inne i et glassskap, men der er det jo ingen som ser de.
Så jeg fant ut at her måtte noe gjøres.



Jeg har jo sett ulike løsninger i butikkene, men der har det gjerne bare vært plass til noen få kort. Så derfor ble det til at jeg laget min egen. Nå har jeg fått plass til alle kortene og ikke minst kan alle som kommer på besøk få se på de koselig julekortene vi har fått fra familie og venner.

Løsningen består av litt hampgarn, gardinklyper og litt enkel julepynt, enklere og billegere blir det ikke.


Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Superlurt og stilig! I fjor hadde jeg en tråd med klyper som hang fast på (som var ment for julekort), men den fant jeg ikke i år! derfor har kortene blitt liggende i en bunke... Men neste år skal jeg jammen gjøre det sånn som du viser det her! Håper dere har det fint og nyter fridagene? Vi var en tur oppe hos svigermor i dag, men jeg er såpass tufs at jeg fryser bare jeg kommer utenfor teppet. Nå har vi fyrt i ovnen igjen og har det godt og varmt:) Ha en fin kveld. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Har akkurat samme løsningen:-) Det er koselig å ha julekortene hengende framme til pynt.

    Klem

    SvarSlett
  3. Det var en festlig løsning! Er på den fine bloggen din og ser på mange flotte innlegg. Kommer gjerne igjen på besøk hos deg.

    Ønsker deg en fortsatt deilig romjul og et godt nytt år!

    Hilsen fra

    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Det var smart :) Veldig fin blogg du har, jeg besøker deg snart igjen!

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...