onsdag 30. desember 2009

En tid for arv


Her er beviset på at eplet ikke faller langt fra stammen.

Man skal tidlig krøkes og Karina har heldigvis arvet moren sine kreative evner og interesser. Karina fikk et skrin av morfaren, som det opprinnelig var blåbær-te oppi. Men med et par strøk med maling, så har det blitt et fint smykkeskrin.

Nå skal jeg fortsette med monteringen av babyteppet, har bare 88 lapper igjen som skal sys sammen. Satser på at teppet skal være ferdig før jeg skal på jobb igjen på mandag, slik at jeg kan begynne på nye prosjekter.

Nyt den nest siste dagen i 2009

2 kommentarer:

  1. Skjønn datter du har, og så kjekt at hun har arvet sin mors kunstneriske gener:-)

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, og gleder meg til å følge deg videre! Det har vært koselig å bli "kjent" med deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink hun er! Og så flink du er, som lager babyteppe! Ha et riktig godt nytt år!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...